Scrisoare către cititoare/ Dear reader

*For English, scroll down*

Dragă cititoare,

Nu ți-am mai scris de ceva timp. Aici, în lumea Erasmus, timpul meu e limitat și se împarte între mersul la universitate și vizitat. Am multe să-ți povestesc! Din ianuarie și până acum, am vizitat Zaragoza (orașul care mi-a fost casă până acum), Teruel, Barcelona și San Sebastian. M-am plimbat puțin, parcă aș fi vrut mai mult, dar am oricând șansa să mă întorc.

Sagrada Familia, Barcelona
Am cunoscut și oameni gozavi! Am legat câteva prietenii și le-am aprofundat pe altele.

Știu că blogul a rămas cam neglijat în ultimul timp, dar nu-ți fă probleme! În curând revin cu picioarele pe pământ românesc și-atunci nu mă mai oprește nimeni din scris. Până atunci, vreau să îți mulțumesc dacă ai rămas alături de mine. Nu știu cum mi te-ai alăturat, însă sper din suflet că citești acest blog din plăcere, cu ochii plini de interes. Tare mi-ar plăcea să știu cum ai ajuns să mă citești, însă asta e mai puțin relevant, apreciez simplul fapt că citești aceste rânduri.

All Made Up! împlinește peste câteva zile 4 ani de existență. Nu știu unde s-a dus timpul, și nu știu ce-am făcut cu el. Cu siguranță nu am făcut tot ce mi-am propus. Poate nici pe viitor nu voi face tot ce îmi propun, pentru că așa sunt eu, îmi place să procrastinez, dar promit să mă străduiesc să revin măcar la fluxul anterior de postări. Nu o să treacă 4 iunie fără să sărbătorim! Asta o promit! Doar e o zi cu greutate pentru colțișorul meu artistic.

Abia aștept să îți arăt toate proiectele pe care le am în minte! Să știi că unul e deja în ciornele blogului, gata gata să fie dezvăluit! Poate l-ai văzut pe Instagram, unde am fost mai comunicativă. Dacă nu, ți-l arăt aici, însă poate vrei să mă urmărești pe Instagram, ca să aflii prima prin ce năzbâtii întâmplări mai trec.

Acum te las, mă duc la somn ca mâine să pot da randament la examenele de aici. Nu sunt mai grele ca în țară, însă cu siguranță se vede diferența de mentalitate în ceea ce privește educația tinerilor.

Ah și să nu uit! Vreau să-mi spui ce vrei să-ți povestesc, măcar așa din când în când, pentru că în gândurile mele sunt atâtea idei încât se încurcă între ele și nu mai știu cum să iasă din cap.

Dear reader,

I haven't written in a while now. Here in the Erasmus world, there's barely any time between studying and visiting. I've got so much to tell you! Since January, I've visited Zaragoza (my foster town for this experience), Teruel, Barcelona and San Sebastian. It should have been a longer list but I promised I would be back for more. 

I've also met some great people. I've tied good friendships and deepened old ones. 

I know I've neglected the blog for a while now, but don't worry! I will soon land on Romanian soil and start writing again! Until then, I want to thank you for being here. I have no idea how you got here, but I'd like to know. I hope you read this blog with pleasure and interest, and that it's not a one time fling. 

All Made Up! will soon be 4 years old! I have no idea how time went by and where did it go. I know for sure I didn't do all that I wanted for this blog and I probably will keep doing so from time to time. That's just part of me, I'm a procrastinator. What I can promise is try more, try to at least go back to the posts flux I had before. The 4th of June won't pass without celebration, that's for sure! It's a big day for my little artistic heaven. 

I cannot wait to show you all of the projects that came to my mind here! Know that one of them is already in progress in the draft posts of the blog. It will soon be ready for showing.  You may have seen it already on Instagram. If not, I'll show it here but you may want to follow me on Instagram to be the first to know what I am up to.

I'll leave you now! I'm going to sleep so that tomorrow I can perform well in the exams here. They are not hard, although I have to admit, you can really see a difference in the mentality of the people regarding the education of the young. 

Oh, and by the way! Please tell me what stories you want me to tell you from time to time! I've got so many ideas at once in my head that sometimes, they get tangled in there and have no clue how to come out.

Until next time, yours,

CONVERSATION

8 comentarii:

  1. Busy, busy Anca. Stiu ca ai avut cea mai tare experienta ever, asa ca esti scuzata. :) Te asteptam acasa cu amintiri frumoase si cu multe povesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris! Sa profiti la maximum de experienta Erasmus. Mi-a spus odata o prietena; "once Erasmus, forever Erasmus" Acum regret ca nu am avut curajul sa ma aventurez si eu in acest program..

    RăspundețiȘtergere
  3. Deeb, sa stii ca si eu regret ca nu am facut asta mai devreme. Mi-ar fi deschis multe orizonturi. Aia cu once Erasmus forever Erasmus e the real deal. Nu mai ai aceeasi viziune asupra lucrurilor

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar fi placut sa fie bursa Erasmus in Spania si la facultatea noastra. Ar fi fost o tara pe care mi-ar fi placut sa o cunosc si in care cred ca m-as fi descurcat ok :)
    Sa te bucuri de experienta!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si totusi, in cazul tau merge: better late than never :D
    Anyway, enjoy your time there! Espana (cu n-ul lor) e o tara faina :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc! Cred ca experiența Erasmus e incredibilă, indiferent de țară! Dacă ai șansa, du-te! E tare fain! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevărat! Mulțumesc Andreea, chiar mă voi bucura de ultima săptămână aici! ^.^

    RăspundețiȘtergere

Back
to top